1 Temmuz 2010 Perşembe

Portakal Agaci Insani


Yeniden Hong Kong'dayim ve ne cok sey var aslinda annatacak. Bazen biraz komik, bazen biraz trajik.
Aklimda tek sey var, ben neden portakal agaci insani gibi sofralar kurup, aile buyuklerimle bir araya gelmiyorum? Hadi aile insani degiliz de, neden sofralar kuramiyorum? Kiskanmiyorum ama cok ozeniyorum o kiza, ne kadar kanaatkar, huzurlu...Bide bize bak len, nerden tutsan elinde kalan bir hayat. Paramparca,ayiyayayyiyaaaaa, paramparcaaaaa...

Nitelikler vasat, beklentiler super yuksek! Hadi nitelikten zaten gectim de sans da yok. Allah sonumuzu hayir etsin a dostlar. Bak yine hafakanlar basti...

Bak yine hanim kizimiz, sofrasini kurmus, ailesini cagirmis, dedeciginin hayir dualarini almis. Vallahi insan evladi. Allah belani versin dedim kendime, sen de hala life in love havalarinda takil bakalim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder