25 Mayıs 2011 Çarşamba

koy gitsin rahvan...

Ne kadar uzun olmus yazmayali. Saka gibi geciyor gunler. Bir vurdum duymazlik, bir arsizlik uzerimde....Vurdum duymaz bilesik mi yazilir, ayri mi bilemeyecegim. Cok enteresan bir sekilde iyi hissediyorum. hayir iyi hissetmiyorum da kotu de hissetmiyorum. Sacma sapan bi is iste, tum diger islerimiz gibi.

Hic haz etmedigim bir arkadasla Romaya gittik. Adam, Navarro meydaninda uzun hava cekiyor ayi. Beyaz gul, kirmizi gul guller arasindan gelir sarkisini da soyledi neyse. Tey tey teyyyyy deyip firlayacaktim vallahi meydana. Haydi babayigitler diyerek uc bes italyani da ellerdim.

Suursuzluk burda zaten. Manyak bu kadar hazzetmiyodun da neden gittin madem? Napayim canim, bedafi olunca hayir diyemedim. Allah seni inandirsin kardes, pek de eglendim. Pek cok eglendim hatta. Allah razi olsun kendisinden. Hikaye burda. Ben uc bes kelime italyanca bilirim. Iste, Marmaristeki garson ingilizcesi kadar yavsak laflar etmeyi bilirim. Hey bebek naber, falan gibi. Adama da italyancayi ana dilim gibi konusurum dedim. Neyse, dayi zaten zir cahil ki bakiniz Navarro meydaninda uzun hava ceken yigit basligiyla tanitmistim kendisini. Gercek bir babayigit ama Anadolunun bagrindan cikma. Her neyse, bi yere gidiyoruz ve adam biftek yemek istiyor. Bi yerlerden aklimda kalmis, manjiato - manjere gibi biseydi italyanca yemek yemek mesela. Garsona abartili bir italyan aksaniyla manjiato alla siteko falan diyorum. Garson israrla, sorry madam diyor. Bir kisim insanlar bos bos yuzume bakiyor yada israrla biseyler soruyorlar. Muhtemelen, abla bi siktir git gibi biseyler diyorlardir. Neyse, onlara da grazie, molto grazie senyor falan diyorum. Yanimdaki ayi diyor ki, ne dedi. E tabi bagris cigris, cok samimi bi diyalog var gibi bi imaj veriyorum falan. Adama diyorum ki, ne kadar guzel italyanca konusuyorsunuz diyorlar, ben de utandim atcik yuzum kizardi diyorum. Sonna bi yerde, aman allahim ne kadar guzelsiniz dediler diyorum. Neyseki yanimdaki ayi gurbette dondu bir kediye de, olay cikmadi. Eger tr de desler yanimdaki kariya asiliyo pezevenkler diye kiyamet kopardi. Bide onu dusundum, bu gidip sarsa onlara, olay karakola tasinsa ne rezillik olur. Aman bence o kadar uzamaz. Salak maco erkek modeli onu sadece buralarda gostermelik yapar. Iclerindeki gavat uzakta aciga cikar. Zaten, bi cogu da ipne cikar. O ayri bir konu.

Neyse, bu da bir italya seyahati iste. Yanimdaki adamin kalitesini belirtmesi acisindan, adam kiz arkadasinin telefonunu, askitom diye kaydetmis ya. ehehehehe, cok guldum vallahi.

1 yorum:

  1. Buyuk Ev Ablukada isimli bir grubun bir sarkisinda gecen bir soz var, mutsuzum ama keyfim yerinde diyor, o durum mu sizinki de efendim?

    YanıtlaSil