20 Kasım 2010 Cumartesi

Gulup Gecmek

Gulup gecmek gerekior olup bitene, soz konusu olan bir olum degilse. Cok iyimser olmak gerekiyor. Soylemek cok kolay. Bazen hic bir sey yolunda gitmiyor, hatta cogu zaman. Tabiki hayatta inandigim ana sey SANS, ve sanirim hep oyle olacak. Ama yok iste. Olmayinca olmuyor da, yapacak birsey yok ki. Bulasici bir mutsuzluk hastaligi var sanki. Delirmis gibi insanlar. Mutlu olmayi ozledim. Mutluluk diye birsey var mi? Bilmiyorum. Huzur ve guven diye birseyler var da, mutlulugu bilmiyorum.

O kadar komik ki basima gelenler. Vallahi inanamiyorum bazen. Bir kisirlik icerisindeyim, Tum yaraticiligim ve yeteneklerim elimden alinmis gibi. Depresif degilim, hatta cok da iyi hissediyorum. Sadece bekliyorum. Bazen husu icinde, bazen degil. Sabri ve beklemeyi ogreniyorum. Herseyin bir zamani olmali. O zamani bekliyorum. Bekliyorum, bekliyorum,bekliyorum...

1 yorum: