13 Haziran 2010 Pazar

Homesick


Inanmasi zor ama homesick oldum. Yok lan, rahat batti bence. Isim siralamasiyla, B,D,G, O, Y, cok ozledim hepinizi yaaaaa.
Kendimi alkole verdim, tutmayin icicem.

Bence ben delirmisim. Eskiden fulsac icerdim ucuz diye, ama vallahi bir duzelme olmadi. Ya ucuz da olsa, insan en azindan bi pleasebo etkisi bekliyor;o da yok. Bilmeyenler icin not: Fulsac, ssk'nin prozac'i.

Yok yok, bunlarin hepsi cinnet oncesi sendromlari. Gucci'den, Prada'dan nasil aliyor bu cekik gozluler. Cinnetim depresti onlari gorunce. Indirimde canta 6000 Euro kapanin elinde kaliyor. Hakkatten, kacirilacak firsat degil. Yetisin bacilar! Yuce rappim, hani dersen ki sevgili kulum katil olmasin, iki insanin gunahina girmesin, bir omur mapus damlarinda curumesin; Gucci'den alisveris yapmak da tedavi edici olabilir. Yarali, zavalli, bicare, terkedilmis bir genc kiz ucurumun kenarindan dondurulebilir. Hayali, umudu bile iyi geldi bak simdiden.

Genc kizdan kastimiz, 28 yasinda, hafif etine dolgun, issiz, yurt disinda yasamasi tercih nedeni ama 3 buyuk sehirde de yasiyor olabilir, sosyal guvencesi olan, evi olan taliplere acik bir sahsiyettir. Ilgilenenlere duyurulur. Talipler, dul yada bosanmis olabilir. Cocugu olmamalidir. Zira, konuyla ilgili kotu bir deneyim vardir, elde fena patlamistir. Bak yine cinnetim depresti. Ibreti alem olsun diye, herkesler duysun bilsin diye o adi, serefsiz hayvanin resmini mi yayinlasam acaba? Koydum bile haaa, saga bakiniz. Ne hayvaniysa iste o, domuzumsu, ayimsi bisey!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder