12 Haziran 2010 Cumartesi

Sabaha Kadar Dans...


Oglum, nasil bi icki icmek yafu bu? M. dunya kupasi maclarini izlemeye gidiyor her aksam ben de pesinde. Tabi maclar Guney Afrika'da, burasi Asya; saat farki nedeniyle sabah bese kadar mac var. En sevdigim iki sey, icki ve sigaraya vesile oluyor yani. Allah razi olsun dunya kupasi isini organize edenlerden. Olulerine rahmet eylesin gani gani, tuttuklari altin olsun.

Uzuntu ve stresten sol gozum kapandi yine, daha once de olmustu. Kari yiyip, icip, geziyor; oturdugu yerden de soyleniyor diye dusunmeyin; hicbir sey gorundugu gibi olmayabiliyor. C'est la vie...

Hong Kong'da Turk kahvesi icip fal baktirmak, benim gibi akildan noksanlara has bir durum. Neyse, ogretim gorevlisi bir adam girecekmis hayatima, Hayatimin aski olacakmis. Abla, bi git isine, kafa bulma dedim. Ilginc, yakin bir zamana kadar deli gibi asik olabilecegim bir ogretim gorevlisi vardi, artik yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder