11 Haziran 2010 Cuma

Hong Kong'da...

Hong Kong'dan sevgilerle...Dun, dunya kupasi basladi bir ironiyle. Mandela'nin 13 yasindaki torunu oldu acilis konserinden gelirken yaptigi trafik kazasinda. Tum sevinclerimi golgeleyen bir sey olmasi sadece benim basima gelir saniyordum, yanilmisim. Tanrinin farkli mizah anlayisi is basinda yine. Bu aralar iyice bir cozuttu zira. Acilen bir ofke yonetimi seansina katilmasi gerekiyor yada anti depresana ihtiyaci var, egosuna yeniliyor.

Cin turuna cikacaktim, cikamam. Yanimda i. vardi. Oglum, hani Cin dunyanin en ucuz yeriydi len, adam tokatliyor bunlar, dedim. Yer mi Turk cocugu? Ben anladim ki, fakirsen her yerde fakirsin. Sadece, fakirlik skalasindaki yerin degisiyor. Turkiye'de az fakirim, Cin'de daha az fakirim, Italya'da cok fakirim gibi. Delirmisler Allah canimi alsin yada dayak yememisler diyecegim ama duzenli dayak vardir sanirim Cin'de. Yeterli olmamis demek ki. Trenler guvenilir degilmis, yapacak birsey yok, Abbas yolcu. Suursuzlugun en guzel tarafi bu, korkularin olmuyor. Kelle koltukta turizm deyip dusuyorsun yollara. Neymis, Sanghay - Pekin 48 saatmis, eeeeee?
Delinin aklina akil erer mi? Benim vakit sikintim yok, nakit sikintim var deyip devam...Ki, atalarimin at sirtinda gectigi colleri ben trende gecmisim cok mu deyip baglarim konuyu Nihat Dogan tadinda.

Hala cinnetim gitmedi. Bi cinnet gecirsem, iki insan devirsem bana iyi gelecek biliyorum. Basarili, mutlu, iyimser insanlara sinir oluyorum Y. disinda. Etrafimda baska da yok zaten bu niteliklere sahip bir insan. Hmmm, C. var gerci. Onu da cok cok severim. O sadece sansli, Y. basarili ve sansli. Benim etrafimdaki insanlarin genelde tek kurtulus yolu SANStir. Onun disinda duzen, nizam, disiplin, caliskanlik falan filan sadece sansin diger bilesenleridir. Psikopata bagladim, oze donus!

Ben bu yuksek lisans tezinden sonra iyice delirdim. Tamam, normalde de cok akilli degildim ama, issizlik, terkedilmislik, fakirlik,basarisizlik iyice delirtti beni.
Vuyyyyyy, hafakanlar basti yine beni. Kadin programlarina ciksam, sikayet etsem tez danismanimi. Allah bin belasini veresice, boynu bicaklar altinda galasicaaaa diye cigrinsam; faydasi olur mu acep? Bu arada, kendisi hayatimda en gordugum en zarif, en beyefendi, en medeni adamdir. Ruhunda gercek bir yikima sebep olurum, daha toparlanamaz. Gercek bir bilim insanini, bir akademisyeni cokertirim vallaha. Yakinimdakiler bilirler zira, insan yipratma konusunda oldukca iddialiyimdir. Bunu dusunecegim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder